Lehdistötiedote Team Rynkebyn säätiö
<!--@ParagraphImageLinkAlt-->

TR Press FI - 22-05-2017

Lehdistötiedote Team Rynkebyn säätiö

Team Rynkebyn pääsponsori muuttuu Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

Team Rynkebyn uusi pääsponsori Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa on "God Morgon" kesälomien jälkeen. Uuden sponsorin myötä Team Rynkebyn nimi muuttuu ”Team Rynkeby – God Morgoniksi”.

”Muutos on meille hyvin positiivinen. Tämä muutos vahvistaa Team Rynkeby säätiön rahoituksen ja työn jatkuvuuden kriittisesti sairaiden lasten hyväksi”, toteaa Team Rynkeby säätiön johtaja Carl Erik Dalbøgen.

Suomessa varat ohjataan Suomen Lasten Aamusäätiön ja Sylva Ry:n kautta kohteisiin. Muutos koskee vain Ruotsia, Norjaa ja Suomea. Tankassa toiminnan rahoituksesta jatkaa Rynkeby Foods A / S.

"Työ jatkuu kuten ennenkin – Business as usual"
"Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa nimen muutoksen myötä meillä on uusi logo, mutta muuten työ jatkuu kuten ennenkin. "Team Rynkeby tulee olemaan kaikkien organisaatioiden yhteisenä nimittäjänä ja tulemme edelleen toimimaan pohjoismaisena yhtenäisenä organisaationa. "Ajovaatteet ja pyörät säilyttävät keltaisen ilmeensä. Pariisiin poljemme kuten ennenkin joskin seitsemän uutta joukkuetta vahvistavat Team Rynkebyn rivejä. Keräyskohteenamme säilyy vaikeasti sairaat lapset", sanoo Carl Erik Dalbøge.

Team Rynkeby tarjoaa uusia uusia mahdollisuuksia
Saksalainen yhtiö Eckes-Granini osti Rynkeby Foods A / S ja siten God Morgon tuoteperheen vuonna 2016. Kaupanteon yhteydessä tehtiin myös päätös siitä, että God Morgon rahoittaa Team Rynkeby Foundationin toiminnan Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa.

Yrityskauppa on tuonut muutoksia toimintaan, mikä tarkoittaa sitä, että Rynkeby Foods A / S ei enää myy tuotteitaan kaikissa Pohjoismaissa. Rynkeby-tuotemerkki on yksi tuotemerkki muiden joukossa Eckes-Graninin tuoteportfoliossa, kun taas Rynkeby Foods A / S keskittyy jatkossa Tanskan markkinoille ja toimii Eckes-Graninin tuotantoyksikkönä. Rynkeby Foods A / S ei näin voi enää rahoittaa koko Team Rynkeby säätiön toimintaa Pohjoismaissa.

"Team Rynkeby säätiö on työstänyt rahoitusmallia useiden kuukausien ajan. Uskon todella, että olemme luoneet uskomattoman vahvan franchise-mallin, joka ei ainoastaan ​​takaa tulevaa rahoitusta nykyisissä maissa, vaan avaa mahdollisuuden hankkeen laajentamisen muualla Euroopassa. " olen todella innoissani minkälaisia mahdollisuuksia tämä tuo ", sanoo Carl Erik Dalbøge.

Edellisen kerran Team Rynkeby vaihtoi nimeänsä vuonna 2008. Silloin vuonna 2002 perustetun hyväntekeväisyyspyöräilyjoukkueen ”Team Rynke” nimi muutettiin nykyisin käytössä olevan Team Rynkebyyhyn.

Skriv kommentar

Tervetuloa sponsoriksi

Sponsorina liityt osaksi kampanjaamme tukea syöpää sairastavia lapsia ja nuoria.

Syöpää sairastavat lapset

Joka vuosi noin 150 lasta sairastuu syöpään Suomessa.

Platinum Sponsors

Follow @TeamRynkeby on Instagram