[Yrityksen nimi] mukana tukemassa Team Rynkebytä
[Yrityksen nimi] sponsoroi Team Rynkeby -hyväntekeväisyyspyöräilyjoukkuetta, joka pyöräilee Pariisiin 29. kesäkuu.–6. heinäkuuta 2024.
Tulevana kesänä 2 349 Team Rynkebyhyn osallistuvaa pyöräilijää hyppää satulaan ja polkaisee matkaan kohti Pariisia kerätäkseen rahaa vakavasti sairaiden lasten hyväksi.
Kerätyt varat menevät Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiölle ja Sylva ry:lle, jotka tekevät tärkeää työtä lasten syöpätutkimuksen edistämiseksi ja syöpäsairaiden lasten ja nuorten sekä heidän perheidensä tukemiseksi. Iso osa kerätyistä varoista saadaan lahjoituksina yrityksiltä, jotka lähtevät mukaan hankkeen sponsoreiksi. [Yrityksen nimi] on solminut Team Rynkebyn kanssa tänä vuonna [platina/kulta/hopea/pronssi/tiimi] sponsorisopimuksen.
[Lisää lainaus: [Yrityksen nimi] tukee hyvää asiaa, sillä kerätyt varat lahjoitetaan Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiölle ja Sylva ry:lle, jotka tekevät tärkeää työtä lasten syöpätutkimuksen edistämiseksi ja syöpäsairaiden lasten ja nuorten sekä heidän perheidensä tukemiseksi. Lasten syöpätutkimukselle tarvitaan näkyvyyttä ja suoraa tukea, jotta elintärkeä tutkimus voi jatkua.]
[Jatka tarvittaessa kertomalla yhdellä lauseella, miten sponsorointi kytkeytyy yrityksen arvoihin.]
Tänä vuonna Team Rynkebyhyn osallistuu 2 349 pyöräilijää ja 505 huoltotiimiläistä, jotka ovat jakautuneet 66 paikalliseen joukkueeseen yhdeksässä eri maassa. Kaikkiaan 22 toimintavuotensa aikana Team Rynkeby on kerännyt yhteensä 85,8 miljoonaa euroa vakavasti sairaiden lasten hyväksi.